Razredne dejavnosti

 

Spodaj je nekaj predlogov dejavnosti, ki jih lahko uporabite v razredu pri poučevanju. Dejavnosti lahko uporabite kot uvodno motivacijo ali za ponavljanje in utrjevanje že usvojene snovi. Dejavnosti za druge vsebine najdete tukaj.

.

ŠTEVILA DO 20

PRIPOMOČKI: kartončki s števili 1 do 20
NAMEN: števila do 20

Po dva učenca izdelata skupaj kartončke s števili od 1 do 20. Kartončke nato pomešata in jih  skušata čim hitreje urediti v pravilni vrstni red. Prvi učenec izžreba kartonček, drugi učenec nastavi ustrezno število kock.Vlogi večkrat zamenjata. Druga možnost je, da prvi učenec nastavi nekaj kock, drugi učenec pa jih prešteje in njihovo število pokaže z ustreznim kartončkom.

.

VSTANITE ŠTEVILKE

PRIPOMOČKI: kartončki s števili do10

NAMEN: števila do 10

V igri sodeluje 10 igralcev. Vsak dobi svoj kartonček s številko do 10. Učitelj pripoveduje zgodbo, v kateri nastopa čim več številk. Naloga igralcev je, da čim hitreje vstanejo, ko zaslišijo svojo številko. Primer zgodbe:

»Danes zjutraj sem se zbudil ob 6 uri. Umil in oblekel sem se in za zajtrk popil 1 skodelico mleka. Z avtomobilom me je mamica odpeljala do šole. Pred šolo sem srečal 5 sošolcev in 3 sošolke. Vseh 9 nas je odšlo v razred. Pouk se je pričel ob 8 uri. Najprej smo imeli matematiko. Izračunal sem 2 stolpca računov. Pri uri športne vzgoje smo tekli 7 krogov in naredili 10 počepov. Po kosilu smo odšli 4 učenci k pevskemu zboru.«

.

KLICANJE ŠTEVILK

PRIPOMOČKI; števila na kartončkih

NAMEN: utrjevanje števil do 10

Učenci sedijo drug za drugim v enako številčnih kolonah. Na znak: Številka štiri! vstanejo vsi učenci, ki smo jih prej označili s številom 4 in tečejo okoli danega predmeta. Kdor prvi priteče na cilj, se usede na svoje mesto in s tem pridobi točko za svojo skupino.

.

MEČEMO IGRALNI KOCKI

PRIPOMOČKI: kocke

NAMEN: seštevanje do 10

Pari. Vsak par dobi dve igralni kocki. Prekrijemo ploskev s šestimi pikami. Izmenoma mečeta kocki. Na list zapišeta ustrezna računa seštevanja in odštevanja.

.

POIŠČI SVOJ PAR

PRIPOMOČKI: listki z računi, listki z rezultati

NAMEN: računanje do 10, 20, 100

Ena skupina dobi listke z računi, druga pa listke z rezultati. Kdo bo prvi našel svoj par? Preverimo.

.

PLUS ALI MINUS

PRIPOMOČKI: računi

NAMEN: računanje do 20

Učenci so razvrščeni po prostoru. Učitelj na kartonih kaže račune, pri katerih je nekdo izbrisal znak plus ali minus. Učenci morajo ugotoviti, za katero računsko operacijo gre. Če manjka minus, naj se uležejo na tla; če manjka plus, naj stojijo vzravnano z nogami skupaj, roke pa odročijo pravokotno na telo.

.

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja