Didaktična priporočila
Pouk matematike naj izhaja iz izkustvene ravni učenca. Postopoma se nato nadgrajuje v formalno matematiko. K učenju pristopamo skozi raziskovalne dejavnosti, reševanje vsakdanjih problemov, vključevanje aktualnih vsebin in sodobne tehnologije. Učence navajamo na opisovanje pojavov in stvari z uporabo matematičnega jezika, tako da jih razumejo tudi drugim. Učencem lahko pomagamo do višje motivacije in boljšega razumevanja s konkretnimi ponazorili, didaktičnimi pripomočki, izzivi, informacijsko – komunikacijsko tehnologijo in primeri.
Delo je potrebno v naprej planirati in poskrbeti za povezave med sklopi in pojmi. Učenci naj najprej spoznajo matematiko preko izkustva materialnega sveta, nato govora, nadaljujemo preko slike in prikazov in šele nazadnje na simbolni in abstraktni ravni. Pozorni moramo biti tudi, da uporabimo drugačen pristop in prilagodimo učenje matematike učencem s posebnimi potrebami.
Vir:
http://www.mizs.gov.si/fileadmin/mizs.gov.si/pageuploads/podrocje/os/prenovljeni_UN/UN_matematika.pdf, 18. 12. 2018